IKEA je osmislila novu ograničenu kolekciju pod imenom FREKVENS, posvećenu prisustvu zvuka u svakom kutku vašeg doma, kao i bilo gde drugde, kad god poželite da napravite žurku. FREKVENS je rezultat saradnje kompanije IKEA sa dizajnerima, inženjerima i programerima kompanije Teenage Engineering iz Stokholma, kako bi cela kolekcija odgovorila na potrebe i vrlo mlade publike.
Muzika je jedna od najmoćnijih i ujedinjujućih kulturnih sila u društvu, zbog čega FREKVENS prvenstveno istražuje područje zvuka i muzike. Upravo je muzika mladim generacijama jednako važna za postizanje osećaja privatnosti i atmosfere doma, baš kao i njihovim roditeljima ili bakama i dekama, koji su muziku slušali na sasvim drugačijim platformama i uređajima.
"Radujemo se što ćemo predstaviti FREKVENS ljudima širom sveta. Ova kolekcija donosi nešto novo u kompaniju IKEA, jer joj je u fokusu zvuk i uključuje jednostavnu Bluetooth tehnologiju.
Kompatibilnost elemenata i razne mogućnosti njihovog slaganja omogućavaju ljudima da kreiraju sopstvenu kombinaciju za odličnu zabavu, bilo gde u vašem domu ili van njega. Bonus ove razigrane kolekcije je što uključuje sve ostale stvari koje su vam potrebne da biste organizovali žurku", kaže Michael Nikolić, lider odeljenja kreativnog dizajna u IKEA of Sweden.
Srž kolekcije FREKVENS čine prenosni muzički zvučnici, koji se lako mogu ukomponovati u sound system, praćeni LED rasvetom i reflektorima, kao ostalim potrepštinama za žurke, poput vodootpornih navlaka za jastučiće i modularnog posuđa za posluživanje hrane.
FREKVENS, ujedno, označava i početak novog putovanja kompanije IKEA, a kolekcija je već dobila Red Dot Award za dizajn proizvoda. Kolekcija će biti dostupna u robnoj kući IKEA i onlajn tokom ograničenog perioda, a počev od početka februara.
Cene proizvoda kreću se od 500 dinara za navlaku za jastuče, 1.000 dinara za proizvode kao što su šolje i torbe, do 8.000 dinara za zvučnik.
Foto: IKEA
Tagovi: