Otvaramo vam vrata ultra moderne betonske kuće, izrađene po meri ljubitelja futurizma i osmišljene tako da štedi energiju. Kuća “Concrete House 2” stvorena je za futuriste i ljubitelje betona. Dizajn potpisuje čuveni arhitektonski studio “A-cero” iz Španije, a glavno obeležje ove fenomenalne rezidencije je da izgleda bukvalno kao da je uzidana u krajolik.
Osnivači studija “A-cero” Joaquin Torres i Rafael Llamazares, inspiraciju nalaze u radovima Le Korbizjea i Miesa, što je reflektovano u njihovim ranijim projektima “The Memory House” i “Sotogrande House”. Međutim, umesto savršeno bele boje koja dominira u projektu “Sotogrande House”, ovo je jedna ultra moderna rezidencija koja predstavlja čist “crni futurizam”.
Kombinacija tamnog betona i zelene trave u eksterijeru je kontrast koji ovom minimalističkom zdanju udahnjuje život i čini ga zanimljivim mestom za boravak. Posebno upečatljive su travnate kaskade koje izgledaju kao prirodne stepenice. Kose linije krova ovog zdanja spajaju sa zemljom, a krov je prekriven travom i predstavlja ogroman korak ka održivosti, jer ima funkciju temperaturne izolacije, bez obzira da li je letnji ili zimski period. Pored funkcionalnosti koju ima, izgleda zaista lepo.
Iako arhitekturu ove kuće neki kritikuju da previše podseća na atomsko sklonište, ljubitelji futurističkih filmova je hvale da verno podseća na domove budućnosti sa filmskog platna.
Enterijer ne odstupa od minimalističke i futurističke zamisli čitavog zdanja, te je okupan kombinacijom bele i sive boje, sa modernim crnim detaljima. Nameštaj je ravnih linija, ultra moderan, a tek poneki komad, poput stola koji izgleda kao džinovski dijamant, sija u ovom mat ambijentu.
Skriveno osvetljenje krasi svaki kutak ovog doma, a dnevno svetlo dopire kroz velike staklene površine. Iako je sva u betonu i neutralnim nijansama, ova kuća je stvorila svoju posebnu toplinu. Mnogo svetla i široki pogled na zelenu prirodu koja buja napolju daju ovom prostoru poseban šarm i ugodnost koju sa sobom nosi pravi dom.
Foto: worldofarchi.com
Tagovi: