Iako postoji mnogo načina da podstaknete svoju kreativnost, boje se smatraju najjednostavnijim od njih. Nekada samo promena dominantnih boja u vašoj kućnoj kancelariji ili na radnom mestu može imati bolji efekat čak i od promene radnog stola i funkcionalnog radnog nameštaja.
Međutim, efekat boja najčešće neopravdano zapostavljamo kada uređujemo ili unapređujemo svoj radni kutak. Zato je period kada većina dominantno radi od kuće idealan da razmislite upravo o ovoj promeni. Stoga vam u nastavku otkrivamo kako boje deluju na vas tokom rada, a na vama je samo da odaberete pravu boju i efekat koji vam najviše nedostaje.
Ova boja je simbol za profesionalizam i poslovnu i eleganciju. No, ovo nije boja koja će vas stimulisati, već će vaše misli učiniti konfuznim, a nivo koncentracije biće u osetnom padu, pa se ne preporučuje tako često za poslovne prostore.
Plava je boja poslovnog sveta, podseća na nebo i more, i ima moć opuštanja i smirivanja. Stoga će biti dobar izbor za poslovne prostore, posebno one koji treba da odaju utisak "poslovne ozbiljnosti".
Ova boja blokira analitičko razmišljanje, tera ljude da deluju brže i energičnije, ali ta energija je veoma kratkog daha i samim tim će se redukovati analitičko razmišljanje, što svakako nije dobro za poslovne odluke.
Narandžasta asocira na kvalitet, a ujedno održava budnost i pojačava koncentraciju, pa je često korišćena i jedna od omiljenih boja u kancelarijskom okruženju.
Boja koja se najređe koristi, jer se veruje da izaziva strah, anksioznost, mučnine i glavobolje. Ipak, odabirom prave nijanse žute boje vaš prostor možete učiniti pozitivnijim, sigurnijim i prijateljski nastrojenim.
Boja koja podstiče kreativnost navešće vas da bistrije razmišljate, a ujedno će podići nivo vaše kreativnosti. Dovoljno razloga da se često koristi u poslovnim enterijerima.
Tagovi: