Prva konceptualna radnja sa Balkana otvorila je vrata novog konceptualnog prostora i u glavnom gradu Nemačke. Supermarket concept space je smešten na teresi prvog Berlinskog concept mola (Bikini Berlin Showroom) i već dočekuje svoju berlinsku publiku.
Jasna linija između umetnosti, dizajna, šopinga i trpezarije izbledela je već na samom otvaranju ovog konceptualnog prostora kojem je prisustvovalo više od 600 posetilaca i mnogo novinara.
Berlinska publika je uživala u atmosferi, a posebnu pažnju je privukla selekcija poznatih svetksih brendova, mladih dizajnera i umetničkih komada. Vrhunac večeri su bile gastronomske pikanterije koje su spremali kuvari iz "Berlin Cuisine", na šanku dužine 30 metara, a posetioci su uživali u tradicionalnoj nemačkoj kuhinji u kombinuji sa azijskim sastojcima i ukusima.
Na 800 kvadratnih metara izložbene površine asortiman Supermarketa prikazan je u svom punom sjaju. Čak 200 kvadratnih metara namenjeno je kulinarskoj upotrebi, koju upotpunjuje i još 100 kvadratnih metara terase sa pogledom na zološki vrt.
Supermarket konceptualne radnje su dizajnirane u skladu sa arhitektonskim uslovima u kojima nastaju, što znači da ne postoji prostor koji liči na prethodni, ali se svaki vodi istom osnovnom idejom.
Fokus nije na samoj prodavnici, već na novootkrivenim mladim dizajnerima, pažljivo odabranim proizvodima etabliranih brendova i mnogih drugih manjih detalja koji čine koncept posebnim.
Fleksibilnost enterijera dozvoljava da se prostor menja u bilo kom trenutku, a u Berlinu je posebna pažnja usmerena na uticaj građevinskog materijala na okruženje i reciklaže resursa.
Supermarket inače predstavlja ekskluzivne brendove kao što su Balmain, Brown, KPM, Muuto, Norman Copenhagen, llot lllov i drugi.
Tagovi: