Virtuelna nastava, posećivanje muzeja, druženje sa eksperima, razmena iskustava sa studentima dizajna iz celog sveta? Budućnost je bliža nego što smo mislili. Novi mogućnosti obrazovanja su nam praktično pred vratima.
Inovacije stižu iz Italijanske škole dizajna u cenjenom univerziteskom centru - Bolonji.
Kursevi su obogaćeni posetama muzejima i lokacijama posvećenim dizajnu u Milanu, Bolonji i Firenci.
Projekat je nastao kroz saradnju međunarodnih edukatora i profesionalaca. Među njima je i Bojan Smiljanić sa naših prostora. Reč je o ekspertu u oblasti industrijskog dizajna sa međunarodnom reputacijom. Smiljanić navodi da mu najveće profesionalno zadovoljstvo predstavlja saradnja sa start up-ovima. Postoji jasan razlog za to. Kroz razvijanje platformi za prezentaciju ideja i njihove potencijalne upotrebne vrednosti u svakodnevnom životu, mnogima je pomogao da od malih biznisa razviju kompanije. Sarađivao je sa kompanijom Kodama, Inc iz Sjedinjenih američkih država, član je borda ReadyFundGo.com (Australija), radio je na projektima 2040 Design Studio (SAD), razvijao je brending za Teikis, Amazon seller (SAD). Specijalista je za Crowdfunding - obezbeđivanje sredstava za inovativne projekte preko popularnih platformi.
To je jednim delom smisao i obrazovanja u Metaversu koji razvija Bolonja - Kako proizvode industrijskog dizajna mladih kreativaca učiniti konkurentnim na globalnom tržištu.
Poseban deo nastavnog programa predstavljaju kursevi na kojima se dizajnu pristupa iz perspektive biznisa kako bi radovi studenata bili u skladu sa aktuelnim tehnologijama. Dakle, osnovna ideja, zatim razvijanje prototipa i u samom finalu - plasiranje na različitim platformama. Školovanje u Metaversu zamišljeno je kao sveobuhvatno virtuelno iskustvo. Praćeno je saradnjom sa ekspertima, posetama muzejima, kompanijama koje se bave dizajnom. Boravak u Metaversu kombinuje tri elementa - obrazovanje u domenu primarne discipline (dizajn), edukaciju u širokoj oblasti opšte kulture (umetnost, humanističke nauke), slobodno vreme (druženje sa studentima iz celog sveta u virtuelnim kafeima, muzejima, tematskim sobama).
Besplatna dostava VR seta (virtuelnih naočara) po upisu.
U tom iskustvu leže osnovne prednosti virtuelne edukacije. Sve što bi u analognom sistemu obrazovanju predstavljalo organizacioni izazov - obilasci muzeja, galerija, dizajnerskih kompanija - postaje lako ostvarivo. Isti princip se odnosi na gostovanja profesora sa međunarodnom reputacijom ili eksperata iz oblasti dizajna i marketinga.
Savršen dizajn proizvoda možete videti:
Nesvakidašnja umetnost i izuzetan dizajn rasvete Bomma.
Zimski snovi: Nova kolekcija Diabla nameštaja
Virtuelna edukacija nije prost zbir predavanja u simuliranoj realnosti već mogućnost za ostvarivanje realnih konekcija među svima koji su uključeni u nastavni proces.
Jednom rečju, otvara se mogućnost za sveobuhvatno virtuelno iskustvo sa neizmernim mogućnostima primene u realnosti.
Tekst:redakcija Kuće stil
FOTO: Italian Design School
Tagovi: