BIG BERRY okuplja dizajnere, studente, mlade kao i renomirane profesionalce u području modnog, tekstilnog i produkt dizajna i arhitekture koji u rezidencijalnoj formi kreiraju nove brend elemente kroz dve aktivnosti projekta BB Fashion Design i BB Product Design. Po završetku dela projekta u kojem dizajneri borave u BIG BERRY Kolpa River Lifestyle Resortu, savetnici – Sandi Murovec za modni dizajn i BIG BERRY produkt dizajn advisory board, od dizajniranih elemenata kreiraće novu BB kolekciju koja će postati deo matičnog rizorta, ali i svih drugih BIG BERRY franšiza širom sveta.
BIG BERRY na taj način stvara preduslove za internacionalni plasman regionalnog dizajna i promociju regionalnih dizajnera i arhitekata, i šalje snažnu poruku turističkom sektoru o važnosti interdisciplinarnog pristupa s ciljem stvaranja drugačijeg, organskog i humanog turizma.
Ukupnom broju od 62 dizajnera i arhitekata, u septembru se pridružilo i 11 dizajnera i arhitekata iz Srbije, Slovenije i Hrvatske i u velikom stilu završilo rezidencijalni program ovogodišnjeg Design Year projekta.
Završni mesec ovogodišnjeg BB Design Year projekta otvorile su dve dizajnerke iz Srbije. Nakon Jelene Necić koja je dizajnirala elemente za BIG BERRY pod brendom daskka. koji vodi s Anjom Vuković, beogradska kreativna scena u BIG BERRY rizortu na reci Kupi se predstavila kroz rad Elene Dušej koja stoji iza branda REIN i Ane Kulić koja stoji iza branda Shinobi. Za BIG BERRY Elena Dušej REIN je dizajnirala ono po čemu je i poznata – kišne kabanice voljene zbog minimalističkog dizajna i maksimalne funkcionalnosti. Za vreme boravka na dizajn rezidenciji, izradila je rešenja za nove REIN komade inspirisane specifičnim BIG BERRY lifestyle-om koje je upotpunila dodatnim waterproof elementima poput kišobrana i torbe koja je kao stvorena za duge šetnje po prirodi ili istraživanje regije u BB kanuu. Uz pomoć novodizajniranih elemenata, potpuni doživljaj BIG BERRY lifestyle-a je moguć po svim vremenskim prilikama i neprilikama!
Uz poziv na aktivni odmor u čudesnom okruženju BIG BERRY rizorta, pozivnica je poslana i za hedonističko uživanje u čarima samog rizorta za što je zaslužna Ana Kulić i njen brend Shinobi. Naime, Ana je izradila elemente za BB Fashion Design i BB Product Design kojima nadograđuje taj slatki BB feeling! Novi BB Hammock, kao i BB towel-bathrobe pozivaju na neopterećeni hedonizam. Odmorni i opušteni, budući posetitelji BIG BERRY Kolpa River Resorta moći će još snažnije punim plućima da urone u atmosferu BB krilatice - LUXURY OF FREEDOM.
BB Product Design na samom je kraju imao čast da ugosti i Simona Morasija Piperčića, mladog hrvatskog produkt dizajnera s respektabilnom karijerom na svetskom nivou. Uz uspešno vođenje sopstvenog brenda, kojeg je pokrenuo 2013. godine, Simon snažno gradi karijeru na međunarodnom nivou kroz saradnje s najvećima: Prostoria, Bolia, Ligne Roset (Traverse bench) i Woud, a došlo je i vreme za saradnju s BIG BERRY brendom! Simon je u BB Design Year projektu imao poseban zadatak - mentorstvo studenatima arhitekture iz Ljubljane u procesu dizajniranja nove multifunkcionalne BB breakfast basket.
Zahvaljujući njegovom bogatom iskustvu, kroz prezentaciju i radionicu uspešno je podržao studente u razvoju funkcionalno i estetski fascinantne kutije za najfiniji doručak – BB breakfast. Pored stvaranja total design resorta, važnost BB Design Year projekta jasna je iz ove saradnje – na jednom mestu okupljeni su različiti dizajneri, od studenata do renomiranih dizajnera iz raznih zemalja koji svojim različitim iskustvima i znanjima grade potpuno nove priče.
Završnica bogatog BB Design Year projekta značila je okupljanje poslednje grupe – studenata Arhitektonskog fakulteta iz Ljubljane, odnosno Anje Jezernik Knaus, Kristine Breznik, Petera Vukoviča, Donne Dreisiebner, Marcela Vičiča i Andreje Benedejčič pod mentorstvom Roka Žnidaršiča i Katarine Čakš.
Podsetimo, Rok Žnidaršič je za BIG BERRY Kolpa River Resort u junu u skolpu BB Design Year projekta dizajnirao BB Zen Area u saradnji s Jernejom Fischer Knap iz Medprostor arhitektonskog ateljea, a sad se vratio s koleginicom Katarinom Čakš i studentima izabranim kroz javni poziv da još jednom ostavi svoj prepoznatljivi arhitektonski trag na BIG BERRY brend.
Ova radoholičarska grupa za vreme svog boravka u BIG BERRY Kolpa River Resortu dizajnirala je multifunkcionalni paviljon koji će služiti kao radni prostor, ali i prostor za druženja i relaksaciju. Dubokom analizom rizorta, brenda i potreba, arhitekti su kroz intenzivne radionice, grupni i samostalni rad osmislili 3 moguća rešenja. Potom su rešenja izradili u formi maketa i predstavili ih na završnoj prezentaciji okupani jesenjim suncem na BB RoofTop terasi.
Pre samog rada na dizajniranju novog multifunkcionalnog paviljona, studenti su učestvovali i u radionici pod vodstvom Simona Morasija Piperčića koja je zasigurno uticala na dizajnerski aspekt kreiranja novog kreativno-društvenog centra BIG BERRY Kolpa River Resorta. Verujemo da BIG BERRY nije mogao zamisliti bolji završetak prvog dela ovog hvalevrednog projekta!
Po završetku rezidencijalnog dela projekta, BIG BERRY Kolpa River Resort ugostio je i savetnike, Sandija Murovca i BIG BERRY produkt dizajn advisory board koji su u podsticajnoj atmosferi rizorta uživali u Mural walk-u, šetnji po muralima izrađenim u aprilu u sklopu BB Art colony projekta i prionuli na posao odabira dizajna nastalih kroz 5 meseci trajanja prvog dela projekta.
Uskoro ćemo saznati i njihove odluke i upoznati se s prvim produktima nastalim u ovoj platformi za razvoj regionalnog dizajna. Radujemo se otkrivanju prvih proizvoda, kao i transformaciji ovog čarobnog rizorta u total design resort!
Iako je službeno završen rezidencijalni deo projekta BB Design Year 2018, projektne aktivnosti ne prestaju. Sada je red na analizu dizajniranih elemenata, njihovu uklopivost u postojeći identitet brenda i mogućnosti njegove nadogradnje. Stručni saradnici, Sandi Murovec i BIG BERRY produkt dizajn advisory board, imaju zahtevan, ali i lep zadatak – da od ovogodišnjih dizajnerskih rešenja kreiraju jedinstvenu BB kolekciju kojom će se BIG BERRY brend predstavljati iduće godine u matičnom rizortu, u svim franšizama i kroz niz dodatnih aktivnosti o kojima ćemo izveštavati u budućnosti. Prema svemu sudeći, BIG BERRY snažno i sigurno korača prema total design resortu.
Foto: BIG BERRY
Tagovi: