Arhitekte studija "Bohlin Kajvinski Džekson" pretvorili su ulaz u "Apple" prodavnicu u Šangaju u spektakularni stakleni cilindar koji pleni pažnju prolaznika.
Koncept je veoma jednostavan –u prvi plan stavljen je slogan kompanije "Apple": Jednostavnost je ultimativna sofisticiranost. Stakleni izlog na površini ne smatra se preprekom između prodavaca i kupaca, već stvara psihološki efekat da sve može biti dostupno svima. Stepenište je fiksirano za drugi, manji stakleni cilindar i izgleda kao da lebdi u vazduhu.
Prodavnica je smeštena ispod zemlje i već na prvi pogled, čim se spuste niz stepenice, kupci poput dece požele da u njoj isprobaju sve uređaje izložene na drvenim stolovima.
Svaki prodajni objekat "Apple" dizajniran je zasebno, u skladu sa karakteristikama prostora u koji je smešten.
"Prodavnice su predivno dizajnirane, iznutra i spolja. Bilo je zanimljivo prisustvovati procesu uređenja koji se odvijao poslednjih nekoliko godina, od upotrebe različitih materijala poput stakla, nerđajućeg čelika i kamena do tumačenja unutrašnjeg prostora", rekao je fotograf Roj Zipštajn.
Tagovi: