LUK & BAGNO VIP event je već poprimio karakter događaja koji okuplja bosanskohercegovačku i regionalnu poslovnu elitu, a temelje uspeha LUK Grupacije pojašnjava Alma Mušić iz LUK Grupacije.
"Prvi temelj su naši klijenti, kupci i partneri, s kojima smo uz zajednički rad na brojnim projektima izgradili odnos pun poverenja. Drugi, jednako vredan temelj su LUK i BAGNO principali i dobavljači, vodeći svetski i evropski brendovi, pomno birani i prezentovani našem tržištu. Na kraju, ali ne manje važno, treći temelj su LUK i BAGNO uposlenici", kaže Alma Mušić.
Na događaju je bila prisutna i kompanija "Hansgrohe", čiji su proizvodi već decenijama sinonim za inovativni dizajn, moderne tehnologije i vrhunski kvalitet na tržištu tuševa i slavina za kupatila i kuhinje, o čemu najbolje svedoče brojne prestižne nagrade za dizajn osvojene širom sveta. Proizvodi ove kompanije dostupni su i u celom regionu zahvaljujući predstavnicima ovog brenda za naš region.
"Hansgrohe je brend koji je prisutan na bosanskohercegovačkom tržištu već deset godina. Zahvaljujući saradnji sa kompanijom LUK, odnosno BAGNO salonima, uspevamo pronaći put do kupaca koji cene kvalitet i moderan dizajn. Srećni smo što smo danas deo ove proslave povodom uspešnog završetka poslovne godine i nadamo se da ćemo u narednoj godini unaprediti svoje prisustvo na tržištu BiH, gradeći sjajne odnose sa našim partnerima i kupcima", rekao je tom prilikom predstavnik brenda "Hansgrohe" za BiH, Crnu Goru, Makedoniju i Srbiju Lazar Milosavljević.
Poslednje u nizu priznanja koje je osvojila kompanija Hansgrohe bila je nagrada IF Design Award 2016.
Pozitivna energija na LUK&BAGNO VIP Winter eventu mogla se osetiti u vazduhu, dok su gosti pozdravljali poslovnu godinu koja je na izmaku, radujući se novim izazovima u 2017.
Deo atmosfere sa događaja, ali i izjave prisutnih predstavnika vodećih kompanija i brendova možete videti u video prilogu koji sledi.
Foto: LUK&BAGNO / Hansgrohe
Tagovi: